Η δεσποτική εικόνα του Ιησού Χριστού τον παριστάνει σε όρθια μετωπική στάση, με ελαφρά κίνηση προς τα εμπρός του ενός ποδιού του, να μας προσφέρει τα σωστικά του μέσα, δηλαδή την ευλογία του και τον λόγο του Ευαγγελίου. Πιο αναλυτικά ο Κύριος έχει το δεξί του χέρι σε στάση ευλογίας, ενώ με το αριστερό κρατά ανοικτό ευαγγέλιο, όπου γράφει σε μεγαλογράμματη γραφή την παρακάτω ευαγγελική περικοπή με καθαρά ευχαριστιακό περιεχόμενο: «ΕΓΩ ΕΙΜΙ 0 ΑΡΤΟΣ Ο ΖΩΝ Ο ΕΚ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΚΑΤΑΒΑΣ / ΕΑΝ ΤΙΣ ΦΑΓΗ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΤΟΥ ΑΡΤΟΥ ΖΗΣΕΤΑΙ». Το πρόσωπό του αποδίδεται ευγενικό, προσηνές και εκπέμπει μια πνευματικότητα καλώντας τον πιστό στο μονοπάτι της προσευχής και της μετάνοιας. Φορά ιώδες (σκούρο μοβ-μελιτζανί) χιτώνα και μπλε ανοικτό ιμάτιο. Στο δεξιό ώμο φέρει το σημείο (clavus), σε χρώμα χρυσό, που δηλώνει εξουσία και συνήθως το ζωγραφίζουν στη βυζαντινή παράδοση. Το ένσταυρο φωτοστέφανό του φέρει τη επιγραφή Ο ΩΝ, ενώ επάνω στο χρυσό κάμπο της εικόνας διακρίνεται η συντομογραφία ΙΣ ΧΣ. Κάτω αριστερά, η επιγραφή των δωρητών: Δέησις Δημοσθένους Ιωάν. Κόλλια, εις μνήμην Γονέων του και αδελφών του 1964. Στην δεξιά πλευρά η υπογραφή του αγιογράφου και η χρονολογία της εικόνας με βυζαντινή αρίθμηση δια χειρός Ε. Μαυρικάκη
Η δεσποτική εικόνα της Παναγίας την αποδίδει όρθια, μετωπική, με ελαφρά κίνηση προς τα εμπρός του δεξιού της ποδιού, να κρατά στην αγκαλιά της τον μικρό Χριστό, τον οποίο και μας τον προσφέρει. Φορά μπλε χιτώνα και κόκκινο μαφόριο που φέρει επάνω στους ώμους και στο κεφάλι το οκτάκτινο αστέρι, σύμβολο της αειπαρθενίας της. Εσωτερικά στο κεφάλι φορά καλύπτρα μαλλιών. Χαρακτηριστική είναι η νεανική απόδοση του προσώπου της και η εσωτερικότητα του βλέμματός της που είναι έτοιμο να αφουγκραστεί τις προσευχές των πιστών και να μεσολαβήσει για αυτούς στον Υιό της. Ο μικρός Χριστός φορά λευκό χιτώνα και ιμάτιο στο χρώμα της ώχρας και είναι έτοιμος να εισχωρήσει στην αγκαλιά όποιου κουρασμένου πιστού θελήσει να αναπαυθεί. Φέρει ένσταυρο φωτοστέφανο με την επιγραφή Ο ΩΝ. Στο χρυσό κάμπο, αναγράφεται η συντομογραφία της Θεοτόκου ΜΡ ΘΟΥ. Κάτω δεξιά, η επιγραφή των δωρητών ΔΕΗΣΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΘΕΟΦΑΝΟΥΣ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΕΙΣ ΜΝΗΜΗΝ ΤΗΣ ΣΥΖΥΓΟΥ ΤΟΥ ΜΑΡΙΑΣ 1964. Ενώ λίγο πιο πάνω σε μικρογράμματη γραφή η υπογραφή του ζωγράφου δια χειρός Ε. Μαυρικάκη.
Η δεσποτική εικόνα του αγίου Ιωάννου του Προδρόμου τον εικονίζει ολόσωμο, μετωπικό με μεγάλα φτερά ως «ένσαρκο άγγελο». Ο άγιος φέρει φτερά σαν άγγελος για δυο λόγους: Πρώτον, εξαιτίας της ασκητικής ζωής του ήταν «άνθρωπος μέν τη φύσει, Άγγελος δέ τον βίον» και αναδείχτηκε σε «έπίγειον άγγελον καί ούράνιον άνθρωπον». Δεύτερον. επειδή ο Τίμιος Πρόδρομος έφερε το μήνυμα της Βασιλείας των Ουρανών ως αγγελιοφόρος του Κυρίου. Φορά γκριζογάλανη μηλωτή από τρίχες καμήλου και λαδοπράσινο ιμάτιο. Στο αριστερό του χέρι κρατά σταυροφόρο ξύλινο ραβδί και ειλητάριο ανοικτό με μεγαλογράμματη επιγραφή: ΟΡΑ ΤΟΝ ΑΜΝΟΝ ΚΑΙ ΠΟΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΝ ΕΛΘΟΝΤΑ ΠΡΟΣ ΓΗΝ ΕΝ ΒΡΟΤΕΙΑ ΦΥΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑΣ ΕΛΚΥΣΑΝΤΑ ΠΡΟΣ ΠΟΛΟΥ ΠΛΑΤΟΣ. Το δεξί του χέρι εκτείνει σε στάση ευλογίας. Η εύχυμη, στιβαρή και γήινη μορφή του πατά και με τα δυο της πόδια, στα οποία φέρει σανδάλια, γερά στη γη. Το πρόσωπό του είναι μακρόστενο και ο μαλακός φωτισμός της όλης σύνθεσης το αποδίδει γαλήνιο, ειρηνικό και στοχαστικό. Στην αριστερά πλευρά της εικόνας επάνω σε μια πέτρα παρατηρούμε ένα δοχείο μέσα στο οποίο βρίσκεται το κομμένο κεφάλι του αγίου, ενώ στη δεξιά πλευρά παρατηρούμε μια αξίνα (σύμβολο του αποκεφαλισμού που υπέστη), ανάμεσα στα κλαδιά ενός σχηματοποιημένου δένδρου. Η αξίνα, επίσης, μας θυμίζει τους λόγους που είπε ο Πρόδρομος στους Φαρισαίους και Σαδδουκαίους: «ήδη δέ και ή άξίνη προς την ρίζαν των δένδρων κεΐται» (Λουκ. 3.9). Τέτοιοι άρχοντες, «λέγοντες και μη ποιούντες», θα έχουν την τύχην των άκαρπων δέντρων: κόβονται ως άχρηστα. Κάτω δεξιά η επιγραφή των δωρητών ΔΕΗΣΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΥΡΜΠΑ ΚΑΙ ΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΤΣΕΚΟΥΡΑ 1963. Κάτω αριστερά, η υπογραφή του αγιογράφου δια χειρός Ε. Μαυρικάκη
Για την απόδοση της εικόνας του Γενεθλίου της Θεοτόκου, που είναι και η εικόνα της εορτής του ναού, ο αγιογράφος στηρίζεται στις απόκρυφες διηγήσεις, μιας και για το γεγονός της γεννήσεως της Παναγίας τα Κανονικά Ευαγγέλια σιγούν. Μια από αυτές τις διηγήσεις είναι το Πρωτευαγγέλιο του Ιακώβου, καθώς και το Απόκρυφο Ευαγγέλιο του Ψευδο-Ματθαίου. Ο αγιογράφος, στηριζόμενος στις πληροφορίες των παραπάνω γραπτών πηγών, εικονίζει ένα οίκο και μέσα σ' αυτόν, πάνω σε κρεβάτι, μισοκαθισμένη την αγία Άννα σε προχωρημένη ηλικία. Είναι τυλιγμένη στο μαφόριό της και μια σειρά από κορίτσια, θεραπαινίδες, την περιποιούνται στις πρώτες στιγμές της λοχείας. Συγκεκριμένα τρία κορίτσια την βοηθούν μετά τον τόκο να ακουμπήσει επάνω στο κρεβάτι, άλλο της κάνει αέρα, κρατώντας ένα ριπίδιο, ενώ ένα άλλο σπεύδει να της δώσει φαγητό και να την περιποιηθεί.Τέλος ένα άλλο κορίτσι εικονίζεται στην κάτω πλευρά της εικόνας να γνέθει με τα δυο χέρια της και με το ένα πόδι της να κουνά το λίκνο, μέσα στο οποίο είναι σπαργανωμένη η μικρή Παναγία. Εκατέρωθεν της κεφαλής της Παναγίας αναγράφεται ΜΡ ΘΥ (Μήτηρ Θεού), ενώ κάτω αριστερά η επιγραφή των δωρητών ΔΕΗΣΙΣ ΒΗΘΛΕΕΜ ΥΑΛΟΠΟΥΛΟΥ - ΟΙΚ. ΒΑΞΕΒΑΝΑΚΗ ΕΙΣ ΜΝΗΜΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ ΤΣΙΜΗΤΗ ΚΑΙ ΙΩANNOY ΥΑΛΟΠΟΥΛΟΥ 1964. Στη δεξιά πλευρά βρίσκεται η υπογραφή του αγιογράφου Ε.Μαυρικάκης. Μια μικρογράμματη δηλώνει την ευσέβεια και την πίστη του αγιογράφου: «Ή μέν είκών αΰτη μένει εις τούς αιώνας. Ή δε χείρ μου, υπό χοός βροθήσεται». Απο την παραπάνω επιγραφή διαφαίνεται η επιρροή του Φ. Κόντογλου στην αντίληψη που είχε ο Μαυρικάκης για την αγιογραφική τέχνη που υπηρετούσε.